Wnioski
Klient Indywidualny:
- Wniosek o dostęp do bankowości elektronicznej
- Wniosek o wydanie karty płatniczej
- Wniosek o zmianę usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych
Klient Instytucjonalny:
- Wniosek o dostęp do bankowości elektronicznej
- Wniosek o wydanie karty płatniczej
- Wniosek o zmianę usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych
2. Wypełniony wniosek wysłać drogą elektroniczną do Placówki, w której posiadają Państwo rachunek.
Lista adresów email naszych placówek, dostępna jest pod adresem:
https://kdbs.com.pl/kontakt/
3. Potwierdzeniem złożenia wniosku będzie kontakt telefoniczny od pracownika placówki.
Zachęcamy do skorzystania z możliwości złożenia wniosków online.
Zadbaj o swoje bezpieczeństwo. Zostań w domu i korzystaj z bankowości elektronicznej.